niedziela, 6 maja 2012

Włosy


    Nie zrazi mnie krytyka , ona jest moją MOTYWACJĄ ! 



Włosową historię moich włosów postaram się Wam przedstawić w następnym tygodniu. Tymczasem przed Wami moja codzienna pielęgnacja:)

 Moje włosy z natury są kręcone , wiem że niektórzy pragną burzy loków na głowie aczkolwiek Ci co ją posiadają wiedzą jakie to niesie ze sobą problemy . 
Osobiście od czasu do czasu terroryzuje je prostownicą , uwielbiam kiedy proste miękkie końcówki delikatnie smyrają moje łopatki mmm :)
Po kolei:

1. Przed myciem nakładam odżywkę na całą  długość włosów, lub jeżeli mam czas dzień wcześniej wcieram olej. Najczęściej jest to z braku laku oliwa z oliwek+ olejek rycynowy i olejek do masażu Alterra migdał i papaja.
Olejowanie stosuje od niedawna ale cierpliwe czekam na efekty :)
2.Po umyciu szamponem do farbowanych i suchych włosów nakładam odżywkę     

do spłukiwania . W najbliższym czasie spróbuje  szamponów bez SLS, mam obawy jednak przed utratą blasku i utrudnionym rozczesywaniem :/
3. Po lekkim wyciśnięciu włosów ręcznikiem nakładam  jedwab na końcówki i delikatnie zaczynając od dołu posuwając się w górę rozczesuje.
4.Następnie nakładam na nie niedużą ilość pianki do włosów utrwalającej skręt bądź dodającej objętości u nasady (zależy czy zostawiam włosy skręcone czy działam prostownicą ) 

5. Dokładnie susze, oczywiście chłod nym powietrzem .
6.Po wysuszeniu dziele na cienkie warstwy i zabieram się do prostowania !

Oto fotografia mojej  fryzurki po prostownicy :)
enjoy
S. 


5 komentarzy:

  1. zazdroszczę mega długich, zdrowych włosków ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko zdjęcie na razie zaczynam walkę aby był całkowicie zdrowe :)

      Usuń
  2. Masz bardzi długie i ładne włosy. Ale zamiast odżywki do spłukiwania, która nic nie daje, proponuję nałożyć na mokre włosy maskę nawilżającą na 30-60min i trzymać ją po ręcznikiem, w cieple, później spłukać. ;
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DaisyLine dzięki za podpowiedź, ale używam maski:) Jednak nie po kazdym myciu zeby ich nie przeciązać

      Usuń
  3. piekne wlosy! ja niedawno takie dlugie (no moze ciut krotsze :))obciełam ;)

    OdpowiedzUsuń